Kas keegi on VSD-st taastunud??

Olen kannatanud peapöörituse, südamepekslemise, iivelduse ja kohutava iivelduse käes juba kaks aastat (((Siin on rünnak, ma lähen kohe tualetti, et suured ja väikesed higistada. Väga vastik kohutav tunne ((((
Osaliselt aitab anapriliin.
Mida mul lihtsalt polnud neuropatolooge.
algas poolteist aastat hiljem, kui ta sünnitas tütre..
Ta tegi MR-i 2011. aastal, kuid ütles, et ilma oluliste muudatusteta..
Kaela algstaadiumi osteokondroos, kuid ma ei usu, et see võis temast tuleneda.. kael ei valuta.
palju rahusteid ei aita kuradi asi, gidasepaam, korvalool, emotsioon.. praegu ma joon alkoholi adapoli ja Magne B6- ei aita. nagu see oli ja jääb ((
Kaks väikest last. Olen lihtsalt jõuetu. perioodiliselt lihtsamini teostatav ja veereb siis uuesti üle. Praegu oleme kogunenud merel, siis istun ja palvetan, et tee kanduks normaalselt.

Mul on vaegkuulja. Sellest võib-olla? Käin lapsepõlvest kuuldeaparaadiga. oli periood, kui pearinglus häiris meid, kuid need möödusid niimoodi ja siin polnud mitte ainult nad, vaid ka pulss ja kõik muu. Ma ei saa seda öösel maha võtta, ma pean lapsi kuulma.

Kas kellelgi võib olla edukaid juhtumeid sellest valust vabanemiseks? Pärast merd tahan teha MRT ja minna uuesti neuroloogi vastuvõtule.

Noomitus. toetage tüdrukuid ja siis on see täielikult lonkama. ja igasugu halbu mõtteid.

Minu kogemus. Neuroos, vegetatiivne-veresoonkonna düstoonia ja mida sellega teha?

Tere kõigile! Juba mitu kuud oli mul tunne, et peaksin oma kogemusi jagama. Sest lugesin palju, nägin, rääkisin inimestega, kuid väärtuslik teave on lihtsalt raasuke. Ja pärast ühe video vaatamist mõistsin, et olen lihtsalt kohustatud seda rääkima ja jagama, ehkki kus ma neuroosiga hakkama sain, on see autonoomse süsteemi häire.

Tegelikult kogunes see kõik minusse paljude aastate jooksul. Keha annab alati signaale, et peame enda eest hoolitsema, ainult me ​​ei kuule neid signaale.

Esimest korda, see oli 4 aastat tagasi, tekkisid mul tõsised probleemid seedetraktiga. Pärast kõigi uuringute tegemist määrati mulle ravi, mis ei aidanud mind, aga tegelikult, tõesti. Pärast kontroll-gastroskoopia tegemist pärast 2-kuulist ravi ütles arst mulle, et minuga on kõik korras. Ja ta soovitas mul pöörduda terapeudi poole. Milline loll, ma arvasin, aga ta ise vajas teda. Vahepeal hoidsin mehest lahus ja seedetraktiga töötas kõik minu jaoks hästi.

Minu järgmine kõne tuli umbes aasta hiljem. Ma hakkasin vaeva nägema ilma põhjuseta. Ma patustasin madalrõhkkonna pärast. Näib, nagu oleksite päeval kodus puhanud ja kõik on korras. Sel hetkel hakkasin tegema koostööd sellise inimesega, kes lihtsalt kasvatas mind üles, pani mulle palju asju peale. Kevadeks halvenes olukord tööl ja mul oli tõsine konflikt ning nad läksid minuga kohtuma ja kolisin ettevõtte teise suunda.

Noh, kõik tundub korras ja sellise tujuga nagu polekski ja hakkasin hüppeliselt kaalust alla võtma. Kuid ma muutusin väga kahtlustavaks, natuke torgiks, mõtlen kohe halbadele. Otsustasin enne lapsega merereisi põhjalikult kontrollida, sest tekkis mõte ja istus mul peas ning äkki on mul midagi, ma lähen sinna, mulle läheb halvaks, kuhu mu laps läheb?!

Muidugi ei leidnud nad minult midagi!

Lendasin puhkama ja esimese asjana pidin kohale saabudes arsti kutsuma! Kutsusin teda sinna kaks korda!

Kuigi tagasi vaadates saan aru, et ülejäänud oli suurepärane, nagu Mallorca, meri ja kõik ümberringi!

Koju jõudes (muide, jätkasin sulamist, see tähendab, et umbes 3 kuud langesin 10 kilo, isegi ilma eesmärgi nimel kaalu kaotamata!) Otsustasin, et pean nasosildid geeliga torkama! Loomulikult olin väga mures, sest minust sai väga kahtlane inimene! Ja siin see läks. Midagi on täiesti valesti, mu geeli piirkonnad olid põletikulised. Alanud on kohutav sinusiit, mida mul pole kunagi olnud. Geel, muide, langes kohale, tursed olid kadunud, kuid Laura oli väga piinlik, et sinusiit langes kokku geeli süstimisega. Nuttes ja manustades kosmeetikule geeli eemaldamiseks, eemaldage see. Ravin sinusiiti, seisundit ei saa lihtsalt sõnadega kirjeldada, kõik valutab, kael, pea templites, otsmik, hingata on võimatu. Ravitud peaaegu kuu aega. Pärast sinusiidi ravimist hakkab mu kael kohutavalt haiget tegema, isegi rohkem kui siis, kui see oli sinusiit. Nädal piina kaelaga ja lihtsalt oma tervise apokalüpsis (nagu ma siis arvasin) on mul kohutavalt peapööritus. Lamades, seistes, pidevalt uimane. Ma teen MRI kõigest, nad leiavad emakakaela lülisamba osteokondroosi ja hakkavad seda ravima, kõik sümptomid omistatakse osteokondroosile. Kujutage nüüd ette, et käin kuu aega arstide juures ja haavandid ronivad nagu ussid pärast vihma.

Lühidalt, veel 2 kuud ravis seda sama osteokondroosi. Kuni lõpetasin magamise. Ilmus kohutav äratus ja tere, paanikahood! Avate öösel silmad ja magada ei saa. Hommikul tõusin üles - ma ei saanud piisavalt magada, mul pole üldse jõudu, kuidas ma tööle läksin - pole selge. Ja samal ajal valutas pidevalt pea, kael ja peapööritus. Keegi ei anna haiglat :) Lõpuks otsustasid arstid, et ma ei peaks ravima osteokondroosi, vaid närve. Neuroloog joob antidepressanti ja soovitab mul pöörduda neuroosi kliinikusse.

Nad viisid mind kiiresti kliinikusse ja diagnoosisid mulle kohe autonoomse süsteemi häire, mul ei olnud depressiivseid seisundeid. Nad lebavad seal 3 nädalat, palju protseduure. 3-4 päeva jooksul eemaldati pearinglus ja valu. Pumpasid tabletid täielikult ära! Antidepressandid, palju fenatsepaami (nii hommikul kui õhtul), antipsühhotroopsed ravimid ja üldiselt suur hunnik kõike! Loomulikult valmistas mulle muret küsimus, millal ma saan tabletid maha võtta ja kas need tekitavad sõltuvust. Muidugi kinnitavad nad, et sõltuvusi ei ole ja poole aasta pärast saate neist lahti. Nad ei keskendu eriti psühhoteraapiale, seal on lõõgastustunnid, kuid keegi ei saa tegelikult midagi öelda, sissejuhatust pole. Kas tahad - mine, ei taha - ära mine.

Pärast kliinikust lahkumist tundsin end muidugi mehena, kuid kuu aja pärast läks asi hullemaks, pidin pillid vahetama. Üldiselt on pool aastat riik nagu hoos, siis tõuse ja lange. Sellel pole lõppu ja lõppu. Parem - ma üritan annust vähendada ja see on jälle halb. Kogu selle aja unistasin muidugi, kuidas Neuroosi kliiniku kliinikus pillidest lahti saada, nad juba ütlesid, et peate vähemalt aasta jooma. Kuid kui palju ma ei rääkinud inimestega rivis, nad istusid pikka aega ja tihedalt tahvelarvutitel, ilma et oleks mingit luba ja võimalust neist maha jääda..

Juhtus nii, et mu tütar läks kõnekeskusesse tundidesse ja seal soovitas lastepsühholoog, nähes oma patsienti minus, oma sõbraterapeuti.

Ja ma alustasin oma taastumise teekonda!

Üldiselt käisin tema juures 3 kuud, iga nädal. Ta ei teinud minuga sügavat psühhoanalüüsi, mul oli tema jaoks hetki ja küsimusi, uurisime. Näiteks kartsin väga negatiivseid, lihtsalt hirmutavaid mõtteid, mis mulle nagu prussakad pähe ronisid. Õppisin neid mõtteid jälgima, aru saama ja aru saama, et need on hävitavad! Pärast nädal aega kestnud sellist analüüsi negatiivsete mõtete sees on seda palju vähem ja siis veelgi vähem! Üks peamisi ehitusplokke oli (TADAM) LABASTAMINE! Kui soovite, et vegetatiivne süsteem oleks vähem tervislik, laadige pea mõtetest nii tihti kui võimalik. Siin on tõesti-tõesti, kõigepealt laske sellel minut, siis saab kaks ja nii edasi. Mida rohkem vaikus peas, seda parem! Samuti on harjutusi, neid on väga palju ja IT TÖÖD. Esimene kuu oli tulemus väga väike, mis tegi mind väga masendunud, siis oli periood "mõnikord väga hea, mõnikord väga halb". Sel hetkel tekkisid mõtted klassidest loobuda, kuid ületasin ennast ja läksin edasi. Noh, umbes 2,5 kuu möödumisel tundide algusest sain stabiilse tulemuse. Kui ma tundsin end halvasti, siis teadsin, mida teha ja see kõik töötas! Keeldusin kohe antidepressandist, sest sisemiselt sain aru, et mul pole seda üldse vaja. Teise ravimiga oli raskem, ma võtsin iga 2 nädala tagant 1/8 tabletti ja see oli selline mini-ärajäämine (nii et kogu jutt, et sõltuvust pole) on vale).

Praegu võin öelda, et olen olnud rohkem kui kuus kuud ilma ravimiteta, mul on läinud hullemaks, kuid tõmban end kohe kokku ja mäletan kõiki terapeudilt saadud teadmisi. Ja see töötab!

Olles selle kõik läbi elanud, tahan anda nõu neile, kellel on autonoomse süsteemiga probleeme - jooksete terapeudi juurde, ärge viige ennast pillide juurde - see on viis kuhugi!

Kahjuks ei saa paljud inimesed narkootikume kätte, sest meie tervishoiusüsteem ei tööta ravimisel, vaid leevendab ainult sümptomeid. Siis saavad väga vähesed spetsialistid tõesti aru, mida tuleb teha.

Minu psühhoterapeut usub, et pillid on äärmuslik meede: kui tunnete end halvasti, aga kõnnite omaette, siis kannatage, tehke enda kallal tööd ja olete õnnelik!

Loodan, et aitan nüüd vähemalt ühte inimest :)

Kuidas raviti mind vegetovaskulaarset düstooniat ja raviti gastriiti

See postitus inspireeris mind oma lugu kirjutama.

Ärge hinnake esimest postitust rangelt ja sellest alates on tõenäoliselt palju vigu Ma pole tähelepanelik.

Esimesed sümptomid ilmnesid 20ndates eluaastates, istusin köögis, noormees valmistas mulle õhtusööki ja mul hakkas halb enesetunne, viskasin palavikku, käed hakkasid värisema, hakkasin värisema, mu aju lakkas mõtlemast. Ma olin nii hirmul. Eelõhtul me kirusime ja kirjutasin kõik ära stressi jaoks. Ma jõin teed ja kõik läks ära. Siis, mitu aastat, ei juhtunud see enam nii, ma lõpetasin ülikooli ja stressil polnud põhjust. 4 aasta pärast sureb mu ema ja kuskil paari kuu pärast lähen Jaltasse ja tunnen, et minust hakkab saama see on halb, silmis läheb pimedaks, jalad annavad teed, mul pole piisavalt õhku, jalad higistavad, ostan jäätist, tunnen end paremini ja ma tunnen, et see on kuum ja stress. Kuid seekord sain natuke tugevamaks, see andis mulle märku ja ma hakkasin seda googeldama. seedetrakt, vegetovaskulaarne düstoonia, diabeet.Kõigil neil haavanditel olid sarnased sümptomid.Siis hakkasid need rünnakud sagedamini ja jooksin arsti juurde, et testid teha, rõhk on normaalne, kilpnääre ei leidnud ka veres midagi.Nad panid välja kirjutatud vegetovaskulaarse düstoonia. ali rahustid saadeti koju. Järgmisena nimetame seda rünnakuks, mis juhtus pool aastat hiljem. Jooksin dokumentidega ringi asutuste vahel ja nad pistsid mind üksteise vastu "me ei tee seda, mine linna 1" tulen sinna ja nad ütlevad mulle seal "miks sa ei küsi, tuua taotlus linnast 2 "nende linnade vahel 120 km sirgjooneliselt. Käisin seal 6 korda" pitsat pole sama "," allkirja pole seal "," miks sa ei pannud teist pitserit "ja mitte ühtegi neist mulle. Ma ei saaks halbadele naistele öelda, mida nad vajavad ja mis dokumendis täpselt olema peaksid, mulle tundus, et neid on hea meel mõnitada. Kui kogu see olukord mind pommitas, tegin skandaali ja kirjutasin kaebusi kuhu iganes suutsin, järgmisel päeval tehti mulle kõik dokumendid ja vabandati, et olen seal 3 kuud sõitnud. Veetsin palju närve ja värisesin ka. Mõne päeva pärast läksin sõbra taksos ja mõistsin, et tunnen end halvasti mitte ainult nagu eelmisel korral, vaid see on väga halb, ma tunnen puudust õhust, kõrvetab rinnus, panen kõrvad sisse, silmis läheb pimedaks, ma ei saa ajust aru, olen sõnatu, ma pole üldse tugev, see väriseb.. Jõudsin koju, istusin pingile ja mõistsin, et ma ei saa enam minna. Istusin umbes 15 minutit, siis kogusin jõudu ja jõudsin ukseni. Sõin külma suppi ja läksin “surema”. Mingil hetkel tundsin end nii halvasti, et isegi Ma ei jõudnud lähedalasuva kiirabi telefonini. Siis jäin ilmselt magama või kaotasin teadvuse. Ma ei tea. Mõne aja pärast oli mul tunne pisut lihtsam. Proovisin süüa, kuid toit ei roninud üldse. Nii sain 2 nädalaid ei saanud ma väljas käia, kuidagi surusin Olen söönud toitu ja põhimõtteliselt lamasin. Kui toit hakkas otsa saama, mõistsin, et mul on vaja end kokku tõmmata ja selle olukorraga midagi ette võtta. Hakkasin õuntest ja porganditest värskelt pressitud mahlu valmistama (tänud tootjatele selliste toodete eest, mis ei kestnud kuu aega kaovad (sarkasm)) ja proovige sportida. See oli väga raske, mul polnud jõudu, jalad andsid järele, tundsin kogu aeg uimastit. Kuid sain sellest seisundist üle ja isegi kodust kaugel hakkasin minema õue, siis poodi.

Ma ei suutnud neid rünnakuid ühegi elundiga seostada, need olid erinevatel aastaaegadel, pärast stressi ärkasin nendest öösel üles ja kuni ma söön, et see oleks halb. Minu linnas panid nad mulle vegetovaskulaarse düstoonia, nad ütlesid, et haigust ei ravita ja keegi ei tea miks see ilmub ja üldiselt ei selgitanud, mis see on, ütlesid, et kõndivad värskes õhus ja ma olen õnnelik.

Käisin arstide juures, kuid testid olid normaalsed, tegin isegi MRT, kuid seal polnud midagi. Mul oli alati suupiste kaasas, et mitte sellisesse olekusse viia, sest märkasin, et rünnak lõppes mõne aja pärast. Üldiselt lasin käed..

Veel 3 aasta pärast kolisin Saksamaale, käisin neuropatoloogide juures, mõtlesin, et nemad lahendavad minu probleemi, mulle tundus, et Saksamaa arstid ravivad täpselt. Aga mis oli minu pettumus, mulle määrati lihtsalt väga tugevad rahustid ja kehitasin õlgu. Olen teine ​​arst ütles ta, et jääte rasedaks ja päike möödub. Minu abikaasa tahtis lapsi, seega pole lapsed tervise nimel.

Läksin meie perearsti juurde, rääkisin talle, mis minuga juhtus, ma ütlen, et võib-olla oli mul kohutav haigus, aga ta naeris, ütles rahulikult ja ainult rahulikult ning andis mulle saatekirja psühholoogi juurde, kes ütles, et mul pole kõiki haigusi ja et ma kontrollin oma siseorganeid.

Ja nüüd, pärast mõnda aega pärast ägedat tüli ämmaga ja pärast tervet ööd WC-potti kallistades ja siis täieliku söögiisu järele, naasen taas oma rünnakute juurde. Lähen tagasi meie perearsti juurde ja ütlen, et “kuni te jõuate minu probleemini, ma olen siit Ma ei lahku ".

Pärast palju ülekuulamist, mida ma söön, kui on halbu harjumusi, millal oli esimene rünnak, pärast mida see tavaliselt algab, milliseid ravimeid ma võtan, milliseid teste olen võtnud, kuidas magan, kui tihti ma närvitsen. Ja arst ise viis mind arusaamisele, et kõik rünnakud toimusid pärast stress ja tühi kõht. Ja ta annab mulle kohe diagnoosi "teil on gastriidi-duodenoidi harvaesinev vorm, mis ilmneb stressi taustal" unustades rõõmu unustasin, kuidas diagnoos täpselt kõlab.

Ta kirjutas mulle välja tabletid renitidiinist, maalis, kuidas ma saan neid võtta.

Ja nädala pärast läks kõik ära, isegi test tundis end väga näljasena ja ma ei tundnud end halvasti. Arst hoiatas, et pillid ei joo sageli, nad lõpetavad tegevuse. Seetõttu peate võimalusel isoleerima end väga stressis olevatest inimestest (hüvasti ämmaga) ja mitte tekitama stressirohkeid olukordi. kuidas kuhugi hiljaks jääda.

Nii et pärast paljude aastate möödumist sain teada, et tunne, et ma suren, põhjustab lihtsalt gastriiti, tegi arst selle teema üle ikka nalja, teie, tüdrukud, ütlete sellised hellad olendid. Ma googeldasin ja sain aru, miks ma nii halvasti tundsin, et selle gastriidi vormi tõttu imenduvad toidust saadavad kasulikud asjad halvasti ja võib öelda, et keha sureb nälga mitu tundi pärast söömist.. Kuid see pole täpne.

Kui ma kirjutan postitust, siis kirjutan, kuidas mind raviti koolist kärntõve, käte seenhaiguste ja millegi muuga ning nad panid nakkushaigusega patsientide haiglasse tanniini. Sain ringi hunniku arste ja ainult Saksamaal sain ma tõelise diagnoosi panna, kuid mitte kohe.

Kas kellelgi on VVD ravimisel edukat kogemust??

28.04.2011 23:17 Vasta sõnumile Kas kellelgi on olnud VVD ravis edukaid kogemusi? kasutaja Nadinka28

28.04.2011 11:37 p. Vastus sõnumile Re: Kas kellelgi on VVD ravimisel edukaid kogemusi? kasutaja ta_samaya

28.04.2011 23:45 Vasta sõnumile Re: Kas kellelgi on VVD ravimisel edukaid kogemusi? kasutaja ta_samaya

29.04.2011 07:42 Vasta sõnumile Re: Kas kellelgi on VVD ravimisel edukaid kogemusi? kasutaja Nadinka28

29.04.2011 11:52 Vasta sõnumile Kas kellelgi on olnud VVD ravimisel edukaid kogemusi? kasutaja Nadinka28

29.04.2011 12:43 Vasta postitusele Re: Kas kellelgi on VVD ravis edukaid kogemusi? kasutaja eto

Olen nõus 100%

Ja wobenzym. kahtlane ravim, loe platseebot. Kuigi selline patsient aitab enamasti platseebot ja lahke sõna))

29.04.2011 13:05 Vastus sõnumile Re: Kas kellelgi on VVD ravimisel edukaid kogemusi? Vigade kasutaja

Noh, võib-olla platseebo, aga ma arvan, et see oli tema, kes määras möödunud talvest kestnud seedeprobleemid. Rohkem kui aasta.
Kuu aega pärast Wobenzym'i võtmise algust oli kõik korras.

Aga VVD ja vobenim - see on tõesti naljakas :-)

29.04.2011 14:18 Vasta sõnumile Re: Kas kellelgi on VVD ravimisel edukaid kogemusi? Vigade kasutaja

1) IRR-i põhjuseid ei teata = ei ravita, vaid korvatakse
---Ma tean, mida kompenseeritakse, kuid põhjused - siin on minu arvates vaja uurida, juhtub, et see on puhas psühholoogia ja probleem peas, ja juhtub, et parasiidid võivad vallandada düstoonia

2) võib-olla pole teil VSD-d, kuid väsimus ja arstid on ülediagnoosinud
---Arvan, et mul on ületöötamist ja psühholoogilisi probleeme ning tervist, on probleeme, mis viivad kõik keerulised vsd-ni.

3) võib-olla olete kodus istumisest rumalalt väsinud ja soovite tähelepanu - VSD sobib
---kodus istumine pole kindlasti purskkaev, aga ma ei mõtle sellele tähelepanu!

4) kui teil on VSD - mis tüüpi? mis on rünnakud? (need on erinevat tüüpi väga erinevad)
---VVD hüpertoonilisest tüübist, kõik algab tahhükardiast, süda hakkab tugevalt purustama, siis kohutav elevus, paanikahoog, siis surelik õudus, hirm, sa ei tea, kuhu ennast panna, siis palderjan, anapriliin, kui see ei lähe läbi valokordiini ja emajuure tinktuuride kokteilist.

5) kes määras teile loetletud ravimid - kardioloog või neuroloog? (Siis kirjutate pearinglusest ja võtate rõhu alandamiseks ravimeid (ntililok) - miks?)
---Ravimeid määras neuroloog, pearinglusest ei kirjutanud ta midagi
Egilok eemaldab tahhükardia, t / e on beeta1-adrenoblokaator, võib-olla alandab see ka pisut rõhku, kuid peamine suund on pulsi vähendamine.

6) südameuuring - kui sügav? ainult kardiogramm või rohkem?
---kõigepealt tegime EKG, siis tegin jälgimist päitselülil, siis teen südame ultraheli
7) aju veresooned ja üldiselt laevade seisund - uuritakse?
---plaanib teha
7) ja psühholoogi juurde? - kui kirjutate paanikahoogude ja tahhükardia kohta.
ka minnes otsustasin kõik suunad üle vaadata.

29.04.2011 14:28 Vasta sõnumile Re: Kas kellelgi on VVD ravimisel edukaid kogemusi? kasutaja eto

29.04.2011 14:45 Vasta sõnumile Re: Kas kellelgi on VVD ravimisel edukaid kogemusi? Vigade kasutaja

Kuigi selline patsient aitab enamasti platseebot ja lahke sõna))

Millised patsiendid? võib olla rohkem?
Platseebo ei aidanud, hea sõna. hmm, noh, üks kiirabiarst ütles - ärge muretsege, ärge surege selle pärast, aga teises kiirabis ütlesid nad nii - jah, te saate seda seisundit kompenseerida, kui teil on raha, teid uuritakse ja ravitakse, ja kui ei, siis elavad inimesed aastatega selles olekus ja piinatakse!
Mulle tundub, et teil on selle valulikkuse suhtes teatud skeptitsism, nagu mingi jama ?

29.04.2011 14:52 Vasta sõnumile Re: Kas kellelgi on VVD ravimisel edukaid kogemusi? kasutaja basik

29.04.2011 14:56 Vasta sõnumile Re: Kas kellelgi on VVD ravimisel edukaid kogemusi? kasutaja Nadinka28

29.04.2011 15:20 Vasta sõnumile Re: Kas kellelgi on VVD ravimisel edukaid kogemusi? kasutaja Nadinka28

1) parasiidid on parasiidid, mitte VSD

4) hüpertooniline või südame / südame tüüp?

5) kuidas neuroloog määrab südameravimeid. mitte aru saama

*** Ma pean väikese lapsega jalutama - aga ma ei laula ega tantsi *** - või pole see peapööritus?

kuna see on riskantne, et teid ravitakse (muidugi IMHO) - ilma korraliku läbivaatuseta ei pruugi vitamiinide võtmine maksta midagi (aga mõelge neile.) - kirjutate ise - 2 nädala pärast läks asi hullemaks, kui oli.

tsiteeri "
Vegetatiivne-veresoonkonna düstoonia on autonoomse närvisüsteemi toimimise rikkumine, mis vastutab kehas sisemise tasakaalu säilitamise eest. Vegetatiivse-veresoonkonna düstoonia (VVD) korral kaob kehaprotsessides sisemine tasakaal, mille tagajärjel on häiritud vereringe, soojusülekanne ja seedimine.. põhjustades kudede ja elundite ebapiisavat varustamist hapnikuga. Muidu nimetatakse seda haigust neurotsirkulatoorseks düstooniaks või südameneuroosiks..

Vegetatiivne-veresoonkonna düstoonia on üsna tavaline - nii lastel (12–25%) kui ka täiskasvanutel (kuni 70%).. Üks kolmandik juhtudest vajab ravi.

Vegetatiivne-veresoonkonna düstoonia võib areneda ägedate ja krooniliste haiguste, unepuuduse, tööl ületöötamise, kehva toitumise jms tagajärjel. Haiguse peamine põhjus on aga stress..
* pakkumise lõpp

Niisiis, kõigepealt täitmiseks - soovitused elukorralduse muutmiseks - puhata _käimine_ mõõdukas füüsiline aktiivsus (kui tõsi on hüpertoonilisest tüübist - ja ka neerud kontrollida, siis on väikese lapsega emal hüpertensioonil midagi liiga vara) - (ja ravimeid mitte võtta). Tahhükardia kui hapnikuvaeguse tagajärg ja paanikahood - ärevuse ägenemisena, mis on tingitud "raskest südamest" (mis see mul on.)

29.04.2011 15:46 Vasta postitusele Re: Kas kellelgi on VVD ravis edukaid kogemusi? kasutaja eto

1) parasiidid on parasiidid, mitte VSD
kui paljudel arstidel on nii palju arvamusi ja nad on kokku puutunud terapeudi arvamusega - et giardia võib kergesti tekitada VVD, on teise arsti, ka terapeudi arvamus - jah, parasiidid võivad rünnakuid ainult süvendada ja seisundit halvendada! Ühe neuroloogi arvamus - VSD pole haigus, vaid sümptom, kehas on mingi põhjus psühholoogiliseks või füüsiliseks seisundiks, mis sellise reaktsiooni käivitab!

4) hüpertooniline või südame / südame tüüp?
kuigi diagnoos oli ainult hüpertooniline, polnud süda kunagi EKG-d uurinud, nii et nüüd otsustasin seda üks kord täielikult kontrollida! Muide, neuroloog ütles mulle, miks teil on vaja kardioloogi - nad määravad teile sama asja! Kardioloogi arvamus - pärast päitsemist tuleks ultraheli teha.

5) kuidas neuroloog määrab südameravimeid. ei saa selgelt aru, miks mitte aru saada? Egilok ja endokrinoloogid määravad;)))

*** Ma pean väikese lapsega jalutama - aga ma ei laula ega tantsi *** - või pole see peapööritus?
Vabandan ebatäpsuse pärast, ma mõtlen, et pole energiat ja ma ei saa üles tõusta; (

kuna see on riskantne, et teid ravitakse (muidugi IMHO) - ilma korraliku läbivaatuseta ei pruugi vitamiinide võtmine maksta midagi (aga mõelge neile.) - kirjutate ise - 2 nädala pärast läks asi hullemaks, kui oli.
miks see on riskantne? terapeudil oli, käisin neuroloogi juures, külastan ka endokrinoloogi;)))
see on riskantne, kui ostate ise mõnda ravimit ja joote
tsiteeri "
Vegetatiivne-veresoonkonna düstoonia on autonoomse närvisüsteemi toimimise rikkumine, mis vastutab kehas sisemise tasakaalu säilitamise eest. Vegetatiivse-veresoonkonna düstoonia (VVD) korral kaob kehaprotsessides sisemine tasakaal, mille tagajärjel on häiritud vereringe, soojusülekanne ja seedimine.. põhjustades kudede ja elundite ebapiisavat varustamist hapnikuga. Muidu nimetatakse seda haigust neurotsirkulatoorseks düstooniaks või südameneuroosiks..

Vegetatiivne-veresoonkonna düstoonia on üsna tavaline - nii lastel (12–25%) kui ka täiskasvanutel (kuni 70%).. Üks kolmandik juhtudest vajab ravi.

Vegetatiivne-veresoonkonna düstoonia võib areneda ägedate ja krooniliste haiguste, unepuuduse, tööl ületöötamise, kehva toitumise jms tagajärjel. Haiguse peamine põhjus on aga stress..
* pakkumise lõpp

Niisiis, kõigepealt täitmiseks - soovitused elukorralduse muutmiseks - puhata _käimine_ mõõdukas füüsiline aktiivsus (kui tõsi on hüpertoonilisest tüübist - ja ka neerud kontrollida, siis on väikese lapsega emal hüpertensioonil midagi liiga vara) - (ja ravimeid mitte võtta). Tahhükardia kui hapnikuvaeguse tagajärg ja paanikahood - ärevuse ägenemisena, mis on tingitud "raskest südamest" (mis see mul on.)
Olen sellega nõus!

Vsd kuidas arvustusi ravida

khkm. tuleb läbi viia täielik eksam.
Mul oli VVD raseduse ajal, pärast selle möödumist. aga jään hüpotooniliseks.
peate mõistma, millega selle VSD on seotud, ja seejärel tegelema põhjusega. päike on selle tagajärg

õnne ja tervist abikaasale ja teile!

khkm. tuleb läbi viia täielik eksam.
Mul oli VVD raseduse ajal, pärast selle möödumist. aga jään hüpotooniliseks.
peate mõistma, millega selle VSD on seotud, ja seejärel tegelema põhjusega. päike on selle tagajärg

õnne ja tervist abikaasale ja teile!

Jah, tõsiasi on see, et küsitlus oli täielik! Leitud ainult mao gastriit ja kõik! Kõik muu on täiesti korras.!

Jah, mul on rõhk 120–70, ma kutsun kiirabi, noh, või selle lähedale. rõhk 110 Tunnen juba peavalu ja iiveldust.
ikkagi, kuna mul on töökorras 80 (90) kuni 60

neuralgia on selge, et - sifooniline: avatud aken (süvis, auto aken) või keskus. kõik on parandatav, kuid sellega, millega rõhk on ühendatud, kirjutasite juba ise: peate tegema TÄIELIKU eksami.

Selgitan oma mehe näitel: 8 aastat tagasi piinas teda raske arteriaalne hüpertensioon - rõhk tõusis kõigest! mõtlesin neerud! Tüüp eemaldage vesi halvasti, kuid see suurendab survet! läksin magama - kõik on normaalne!
hakkas edasi kontrollima, selgub, et tema veres oli ületatud hormooni ADRENALINE sisaldus. - sisemise saladuse näärmed ei tööta õigesti.
verre sattumine paneb südame jõuliselt verd pumpama, rõhku suurendades.

voooooooot nagu juhtub.
Nüüd on ta adrenergiliste blokaatorite peal. igavesti.

Ja millised on sümptomid, et ta haigestub?
Halb seis on mis ?
Nüüd hakkavad mõnikord silmadesse paistma silmad, alguses natuke - siis üha enam ja rohkem (ja need näevad välja nagu tilk klaasile. Lisaks võib see visata kuuma ja külma ning väriseda ja ma arvan, et halvasti.
Glütsiin aitab, 5 tabletti keele all Corvalol ja tee sidruniga.

In vo, sama laul.Ja minu silmis on see nagu tilgad klaasil ja keha on puuvillane.. Ja sellise hirmu all on metsik õudus.
Ja sageli juhtub see teie abikaasaga.
Mul oli endiselt rõhku, et häirida, nüüd ttt lakkas.

Tänan linki)))
Ma teadsin põhimõtteliselt kõike, kuid sellest, et saate paberkotti sisse hingata - esimest korda kuulen seda))) Proovin praktikas proovida.
Ehkki iga kord loodan, et ei kordu.

Vegetovaskulaarne düstoonia. Kes on juba ravitud ?? ? Appi, kes on kuidas terveks saab.?

Vegetatiivse-veresoonkonna düstoonia all peavad spetsialistid silmas funktsionaalseid häireid autonoomse närvisüsteemi töös.

Selle haigusega nõrgeneb või kaotab inimene võime kohaneda keskkonnamuutustega, tema keha reageerib järsult ilmastikule, vaimne või füüsiline stress tõuseb, vererõhu hüppamine, südamepekslemine, õhupuudus, suurenenud higistamine, unehäired ja isu on häiritud. Inimene väsib kiiresti, masendub, ärritub kergesti: algul tuju rikneb, siis tegelane...

Kahjuks võib meie ajal vegetatiivne-veresoonkonna düstoonia alata varases lapsepõlves ja noorukieas. Selle põhjuseks on pärilikkus, keerulised sünnid ja suured koormused koolis.

Samal ajal ei näri laps porgandeid ja õunu, nagu meie vanavanemad, vaid närivad laastud, pestud Coca-Colaga.

Mitte parimal viisil ja füüsiline tegevusetus, kui inimesed istuvad terve päeva arvutimonitoride ja teleriekraanide ääres.

Ja isegi pärast sünnitust istudes heidavad nad diivanitele pikali.

Vegetatiivse-veresoonkonna düstoonia on põhjustatud meie igapäevasest stressist, suurest töökoormusest, pereprobleemidest, suitsetamisest, alkoholist ja mõnest kroonilisest haigusest.

Vegetatiivse-veresoonkonna düstoonia tekkimise ajendiks võib olla nohu või gripp, mida inimene ei nimetanud oluliseks.

Vegetatiivset-vaskulaarset düstooniat saab soovi korral ravida ja inimene on valmis oma elu muutma.

Peate loobuma halbadest harjumustest, magama minema ja samal ajal tõusma, loobuma rasvasest, suitsutatud, soolasest, magusast toidust, palju vürtse ja sööma rohkem kala, tailiha, piimatooteid, köögivilju, puuvilju ja teravilju.

Soovitatavad igapäevased pooletunnised jalutuskäigud, hommikused treeningud, tantsimine, aeroobika, jalgrattasõit, ujumine, amatööriturism.

Enesehüpnoosi seansid on kasulikud, eriti enne magamaminekut. Eksperdid soovitavad ette kujutada mere häält, lehtede sosinaid, vihma monotoonset heli või oja nurinat..

Suvel peetakse kasulikuks jalutada liivas, talvel on soovitatav valada vanni põhjas puhas veeris ja kõndida sellel vees mitu minutit 2–4 korda nädalas. Saate iga päev.

Kasulik on sisse hingata kaneeli, vanilli, lavendli, jasmiini lõhna.

See võib olla eeterlikud õlid, mida müüakse apteekides..

Arstid ravivad vegetatiivset-vaskulaarset düstooniat massaaži, refleksoloogia, nõelravi, hüpnoosi, autotreeningu, veeprotseduuride ja harvemini - ravimitega.

Eduka ravi saamiseks pöörduge neuroloogi või terapeudi poole..

Vegetatiivse-veresoonkonna düstoonia korral on olemas rahvapärased ravimeetodid.

1 spl. lusikatäis viirpuu vilju ja 1 st. lusikas roosi puusad valage liiter keeva veega ja jäetakse üleöö termosesse.

Hommikul kurnake ja jooge kogu päeva jooksul võrdsetes osades.

Võite pruulida palderjani juuri.

1 magustoidu lusikas purustatud palderjani juurt, pruulige 1 tassi keeva veega, keetke madalal kuumusel 10-15 minutit, nõudke pool tundi. Tüvi. Lisage esialgne vedeliku maht ja võtke 1/4 tassi 4 korda päevas enne sööki.

Hea efekti annab palderjani alkohol tinktuuri sissehingamise protseduur. Peate sisse hingama ühe ja teise ninasõõrme 1 kord.

Hingata rohkem kui 2 korda päevas pole soovitatav..

Võtke 1 spl. lusikas sidrunmelissi lehti, kummelililli, pune ja emajuurvilju.

Segage seda kõike hoolikalt ja õrnalt, võtke 1 spl. lusikatäis segu ja vala 1 tassi keeva veega, nõudke 1 tund. Võtke 1/3 tassi hommikul ja 2/3 tassi - enne magamaminekut.

1 spl. lusikatäis saialilleõisi vala 1 tass keeva veega, jäta pooleks tunniks, kurna ja võta 3 korda päevas 1/4 tassi enne sööki.

Taimne ravi kestab 3-4 nädalat, seejärel tehakse 2-nädalane paus ja kursust korratakse.

Alarõhuga vegetatiivse-vaskulaarse düstoonia korral annab häid tulemusi apteekides müüdav sidrunheina tinktuur. Võtke seda 20-30 tilka pool tundi enne sööki 2-3 korda päevas.

KUIDAS VSD-T ravida

Kui lisate oma kirjeldusele värvitu uriini kriisi kõrghetkel või vahetult pärast kriisi - siis on olemas pilt sümpato-neerupealiste või diencephalic kriisist.


Nende kontrollimiseks tuleks pärast kriisi koguda uriin ja uurida katehhoolamiinide sisaldust. Kui test on positiivne - endokrinoloogile, kui test on negatiivne - psühhiaatrile.

Tasulised skype konsultatsioonid. Uued regeneratiivse meditsiini infotehnoloogiad - diagnoosimine ja ravi rakutasandil. VRT VEGATEST. Elektrooniline tervisepass koos bioloogilise vanuse hindamisega. Diagnoosimine "Kristalli" vareskoopia - aura visualiseerimine. Südame rütmograafia-Omega-M. ROFES-diagnostika. Monicore. Laste ja täiskasvanute võimete biomeetriline testimine Hüdrolüüsitud platsenta pikendav eluiga 10-20 aastat.
Psühhoteraapia.. Psühhokatalüüs - foobiate, paanikahoogude ravi. Sanogeense mõtlemise õpetamine.Väärtusele orienteeritud psühholoogia. Osteopaatia. Homöopaatia. Refleksoloogia. Koduhooldusseadmete müük - kahvel, DeVita-RITM, DeVita-AP. DeVita-Cosmo. DeVita energia. Funktsionaalne toitumine. Daigo. Kaalu korrigeerimine. Postkaart "Pikaealisus". Smaragd -2. Detensori teraapia.

37 aastat meditsiinilist kogemust.

Meie moto - hinge tervendades ravime keha.

Vastuvõtt kokkuleppel.Tel - (499) 732-29-43
(929) 521-77-71


Veebisait - www.obraz-zdorovja.ru

Kas soovite saada DETA-ELISe partneriks? Siis teile siin - http://office.deta-elis.ru/26


Lugupidamisega rahvatervise teadus- ja uurimiskeskuse "Tervisepilt" peadirektor

Vegetatiivne-veresoonkonna düstoonia

Esiletoodud postitused

Liituge meie aruteludega!

Kommentaari jätmiseks peate olema kasutaja.

Kontot looma

Registreeri konto saamiseks. See on lihtne!

Tulla sisse

Juba registreeritud? Logi sisse siin.

0 liiget sirvivad praegu

Sellel lehel pole ühtegi kasutajat..

Populaarsed teemad

Postitaja: Rahulikkus
Loodud 6 tundi tagasi

Postitaja: Rahulikkus
Loodud 22 tundi tagasi

Postitaja: Tonya777
Loodud 16 tundi tagasi

Postitaja: Kasatik01
Loodud 8 tundi tagasi

Postitaja: Shamsubinova☺️❤️❤️❤️
Loodud 9 tundi tagasi

Postitaja: volgavolga
Loodud 7 tundi tagasi

Postitaja: Катюшка777
Loodud 9 tundi tagasi

Postitaja: Софя13
Loodud 9 tundi tagasi

Postitaja: Врединка87
Loodud 20 tundi tagasi

Postitaja: Irienn
Loodud 9 minutit tagasi

Kliiniku ülevaated

Teave saidi kohta

Kiirlingid

Populaarsed sektsioonid

Meie veebisaidile postitatud materjalid on mõeldud informatiivseks ja hariduslikuks otstarbeks. Ärge kasutage neid meditsiiniliste soovitustena. Diagnoosi määramine ja ravimeetodite valik jääb arsti ainupädevusse!

Kummitushaigused. Vegetatiivne düstoonia

VSD all saate aru tasakaalust

VVD-l on ikka koht, kus olla nagu haigus

Boriss:
Paanikahoogude esinemine on tõenäolisem kõrgema närvisüsteemi aktiivsuse või endokriinse patoloogia häirete märk. Võite minna psühhiaatri ja endokrinoloogi konsultatsioonile.

Mis puutub meteoroloogilisse sõltuvusse, siis seda nähtust seletatakse käbinääre (aju osa, mis vastutab kõigi biorütmide reguleerimise eest) reageerimisega keskkonna muutustele. Arvatakse, et igasugune veresoonte toonuse tasakaalustamatus põhjustab sellise reaktsiooni: näiteks võivad kardiovaskulaarse patoloogiaga inimesed ilmaolude ilmnemisel ka halvasti tunda.

Ilja K.: see on naljakas, jah, et meie arstid klammerdusid selle VSD külge siis, kui nende jaoks on täiesti tavalised diagnoosid? Ja mitu meditsiinilist vedelikku lahutas "düstoonia" raviks. Universaalne haigus neile, kes soovivad end millegi niisama ravida :)

Eugene: kirjeldasin postituse tekstis ravi peamisi põhimõtteid, mida praegu rakendatakse. Kuid minu arvamus on, et ravimiseks peate olema kindel, et halva enesetunde põhjustajaks on just VSD, mitte mõni muu haigus. Kui autonoomse süsteemi düsfunktsioon on usaldusväärselt tuvastatud, peaksite pöörduma hea neuroloogi poole, võib-olla ütleb ta teile mõnda kaasaegset tõhusat ravitehnikat..

Kujutatav patsient: soovitused, mis teile Novosibirskis anti, on kindlasti kasulikud, kuid pole mingit garantiid, et need muudavad midagi autonoomse närvisüsteemi toimimises. Kuid - parimate puudumisel võite sellist nõu kasutada. Kui usute, et VVD tekib stressi tõttu - peaksite end paremini tundma.

Narkootikumid firmalt Vsd

Mu jäsemed on tuimad ja kipitavad, terapeut soovitas mul konsulteerida neuroloogiga. Ma omistaksin selle asjaolule, et mu maks valutab ja magu täidab sapp. Palun öelge mulle, kui see on tingitud veresoontest, milliseid ravimeid on vaja, olen joonud meksidooli tablettidena 10 päeva 3 korda päevas

Neuroloogiga konsulteerimine kõigi teile muret valmistavate probleemide korral on saadaval AskyDrachi teenuses. Ekspertarstid pakuvad ööpäevaringselt ja tasuta konsultatsioone. Esitage oma küsimus ja saate kohe vastuse!

kui räägime veresoonte ravist. See tähendab, et iga kuue kuu järel on vaja läbi viia nootroopse, neuroprotektiivse ravi kursused..
Head tulemused tsütoflaviini kasutamisel - 10 ml soolalahuses -200, 0 ml, iv tilguti. või neurox - 5 ml ka I / O tilguti füüsilises lahuses.
Intramuskulaarselt - Mexidol -2 ml või Combilipen - 2 ml.
kuigi puuduvad tõendid, on ka sellistel ravimitel nagu Actovegin -5 ml, iv / jet või tserebrolüsiin –5 ml, iv / jet.

Pärast süstekursust võite jätkata tablettide kujul..
Kõiki ravimeid saab omavahel kombineerida. Napimer, iv tilguti tsütoflaviini soolalahuses, meksidool intramuskulaarselt, jätkake tablettidena)